vi är alla olika

Precis som min kära vän och följeslagare H-K nämnde i sitt tidigare inlägg har jag inte varit allt för aktiv idag. jag har haft alldeles för mycket saker för mig. men äntligen är jag färdigspikad, och HjärtekrossarN's finfina trosor hänger nu snyggt och prydigt ovanför min säng. helt otroligt vackert.

och vårt namn då? blondinbill.
många tror säkert att det ligger en jätterolig historia bakom namnet, men det är inte alls så roligt som det verkar. härromnatten när HjärtekrossarN sov hos mig, så skulle hon in och läsa den andra stora blondinen i bloggvärlden och skrev fel. istället för blondinbella skrev hon blondinbill och eftersom att vi båda har relativt sjuk humor så skrattade vi i ungefär en kvart innan vi bestämde oss för att starta en nästan för ärlig blogg med det namnet. roligare än så är det faktiskt inte.

jag såg också nyss att min kära kollega laddat upp en bild som skulle definiera porr för henne. två kor som har sex. man lär sig något nytt varje dag och idag har jag lärt mig att HjärtekrossarN gillar både djursex och då även sex mellan djur av samma kön. trevligt trevligt. inget som jag tycker är särskilt attraktivt... men, vi är ju alla olika.

// gudinnan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0