Rättning

Tja.
HjärtekrossarN här nu igen. Jag befinner mig @ Soff-Gudinnans resident. Jag känner mig lite småtrött efter alla mina funderaring kring penisar idag. En stor fet k*k hade ju inte varit fel (S-F läs inte denna meningen). Nej helt ärligt så är jag inte så galen i stora maskiner som jag kanske ger intrycket att vara. Visst det är inte fel, MEN; det är INTE storleken som räknas.
Nu ljög jag. Förlåt pojkar med små penisar, men ni får ha en hejdundrans teknik för att få denna myten att vara fakta för mig. Men i nu läget hade jag säkert nöjt mig med 5 cm i erigerat tillstånd. SÅ DESPERAT HÅLLER JAG PÅ ATT BLI.

Förlåt om detta blev för mkt, men ja, jag är ju trots allt anonym skribent. Den enda som vet att det är just jag som skriver detta vet ju redan alla mina funderingar kring detta ämne.

Just det. Rubiken är ju rättning. Skulle bara informera er om att jag inte alls dricker vin, eftersom att jag är allergisk mot denna vidriga dryck. Och att mitt sexrekord faktiskt ägde rum inom ungefär 15 timmar, inte 24.
Men om jag ska vara ärlig så klunkar jag vin som om jag älskade vin som den där vin-mannen på kanal 4 som har sitt jippo varje morgon om detta är den enda drycken med alkohol som jag får tag i at the moment.


Nu ska jag tvinga min Soff-gudinnna att se en p-rulle med mig, NOT, en barnfilm blir det nog

// H-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0