porrfilm

i just detta tillfälle håller jag på att planera massvis inför helgens bravader. det ser ut att bli en riktigt aspackad kväll. precis som jag gillar det. sprit har införskaffats, partyhattar ska införskaffas och en ny festblåsa ska införskaffas. sen kommer jag få leva pankt resten utav månaden.

och ja, jag tror faktiskt att hjärtekrossarN är lite väl gammaldags. se porrfilm med sin pojkvän är hur bra och roligt somhelst. för det första så kan man ta och "härma" personerna i porrfilmen och köra samma ställningar som dom gör plus att man faktiskt blir ännu mer upphetsad om man tittar på porr samtidigt som man har förspel. så enkelt är det.

det var mest det jag ville ha sagt med detta inägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0