PORR?

Pratar i telefon med Soff-Gudinnan, hon sa "nu när jag har berättat om min porrfilm så får ju du berätta om din händelse".

Jag svarar "ööhhhhhhh hmmmmm öhhhhhhh"
Sen kommer jag på att jag aldrig varit med om att nån hittat varken p-rulle eller sexleksaker. Jag funderar på hur jag har kunnat ungå detta, och kommer då på att jag ju inte äger varken en p-rulle (som s-g) eller någon sexleksak! Det kan ju vara orsaken om man säger så!

Jag hade inte velat kolla på porr med en partner och jag har ingen thing för dildosar i alla möjliga former, är kanske lite gammaldags? Jag drömmer liksom bara om ett härligt samlag!

Har dock köpt ett par handklovar med leopardfluff på, men de fick mitt ex behålla efter vårt breakup, fasiken!
Och dom blev påkomna jävligt ofta, eftersom att deras givna plats från början till slut (tillochmed efter slutet) var fastkedjade i sängen. Raaaaaur ;)

// H-K (inte som i Hells Kitchen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0