Mer porr

Jag sitter och funderar på Soff-Gudinnans åsikter om p-rullar. Jag undrar om Soff-Gudinnan som låg där med sin pojkvän särare på skinkorna och släppte till med röven om de i porrfilmen hade analsex? För om man härmar deras ställningar så :O

Analsex är något som jag tycker är oerhert onajs. Jag har pyttepytteliten erfarenhet inom området tyvärr.
En gång var jag på väg att ha det, men efter ca en millimeters penetration och ett skrik som lät som att det kom från en stucken gris(/hjärtekrossare) så blev det inget med det. Thank god.

Några år senare så var detta nära på att ske igen, ett par gånger faktiskt. Men detta var då ofrivilligt från min sida.
Jag skulle ha samlag på en toalett i brist på annat med en kille, han var svinpackad och fick inte upp den helt. Han föreslog iaf att vi skulle köra bakifrån. Och jag som var trött och bara ville få det överstökat vid denna punkt kände till min förfäran hur han trycker upp sin ickehelterigerade penis i min röv. Eller han tryckte inte upp den, han hann inte så långt eftersom att det där grislätet kom igen.
Jag blev fruktansvärt frustrerad och full som jag var så gick jag och bölade för detta resterande tid på festen.
Denna händelse upprepade sig med samma kille utomhus på en annan fest, killen har ju ingen vidare teknik, eller så drömmer han om analsex men vågar inte fråga om man är sugen. Suck.

// H-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0