Intro 1

God afton alla små bloggtörstande individier i hela världens hörn och kanter!
Jag går under nicket HjärtekrossarN men kommer att märka mina inlägg med H-K!
Min underbara och trogna kompanjon, min bästa vän och min soulmate är då Soff-Gudinnan.

Eftersom att detta är min första gång, min debut och för att min Blondinbill-oskuld ryker nu så tycker jag att det passar med att presentera världens bästa soff-gudinna nu.

Hur beskriver man då denna anonyma kvinna?
Underbar, snuskig, lojal, kåt, vacker, kinky, rolig och passionerad tycker jag passar ganska bra. Hennes yttre förblir här anonymt (tillsvidare? en del fakta kommer säkert senare framkomma) men hon har en sprudlande fartfylld personlighet som även varieras med soffdegande och surfande. Även porrsurfande kanske? Än har jag inte kommit på henne med att kolla porr på nätet, men så galen i allt vad sex heter så är detta säkerligen bara en tidsfråga...
Galna i mat är vi båda två, och vem kränger jag helst med? Och vem super jag mig helst redlös med? Jo Soff-gudinnan är svaret.

Heja dig, min kära livskompanjon!

Vill även tillägga att trots hennes lust så hatar hon när jag är för ful i munnen. Ord som f*tta och stor fet k*k går fetbort.

// H-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0