God morgon!

Nu har hag och S-G precis vaknat. Klockan är kvart över fem och jag har lite ångest över att ännu en dag passerat utan att jag har gjort ett piss vettigt. Men endå, det är väll inte fel att slaffsa sömn med S-G.

Under dagen har våra unika läsare ökat med 1000 %, känns ju jävligt fett!
En Caroline har kommenterat "Gamla L och S? Sure hope so..." Vi sitter här som två levande frågtecken och undrar vad detta innebär. så Caroline, om du hittar hit igen så är vi tacksamma för en defination om L och S.

Inatt/imorse när jag var ute och rökte så bstämde jag mig för att kräva en askkopp här hos S-G. Storrökare som man är så borde man ju ha rätt till det med tanke på hur många timmar i veckan som spenderas här!

// H-K

Kommentarer
Postat av: Caroline/swaye

Okej.. Hade kanske fel.. :)



Det fanns en blogg, http://lilisusie.blogg.se/, som precis blev nerlagd.. Språket är liknande, konceptet var likadant, uttrycken liknande och eran blogg startades i samband med att den gamla blev nerlagd.. Undrade bara om deras blogg återuppstått i ett nytt format..





/Caroline

2008-09-21 @ 19:32:00
URL: http://swaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0