Ensamhet!

Hola! Nu är jag hemma i min egna boning. Långt från allt vad kul heter, eller iaf långt från min umgängeskrets. Ja typ 1 timme med buss, inklusive bussbyte osv dårå. DET SUGER!
Det är inte konstigt att jag är så cp som jag är, jag sitter här utan en kompis på flera 100tals mils avstånd. Nej det där var överdrivet. Min närmaste kompis bor ca 10 minuter bort med bil. Men nu är det ju så här att om man är en hjärtekrossare på heltid så har man ju icke tid med att ta körkort! Och inga bussar går det mellan mig och mina vänner heller, så man måste byta och hålla på!

Soff-Gudinnan har inte varit så aktiv idag ser jag. Jag undrar vad du gör... ligger du och sniffar på lakanet i din soffa som jag sov på inatt? Eller har du kanske hittat ett par trosor som tillhör mig som du håller på att rama in för att sedan spika upp tavlan ovanför din säng? Eller så sover du, jag gissar nog inte på det sista med tanke på våra uppfuckade dygnsrytm.
Fast vem fan sover kvart i nio på kvällen förresten?

Caroline/swaye var snäll och svarade på mitt inlägg. Men tyvärr vi är inte ägarna till den där nerlagda bloggen, har faktiskt aldrig varit inne på den. Men å andra sidan så läser jag bara coola bloggar som vår Blondinkollega BELLA, kenzas, och störtklipska Kissie!
Jag vet faktiskt inte varför jag läser dessa, för inte gör de mig mkt gladare när jag sitter här och törstar efter nått som får mig att dö av skratt. De ovannämna bloggarna är faktiskt skittråkiga, men endå läser jag dom.

Tänkte snart berätta om hur vårt namn uppkom. Om inte Soff-Gudinnan vaknar till liv och gör det först kanske?

// H-K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0