Att raka, eller inte raka

Sitter och funderar på den stora samhällsfrågan, är det okej att inte raka sig?
Och svaret enligt mig är självklart NEJ! Jag undrar hur många killar det är där ute i världen som gillar en brud med värsta muffen downstairs? Och om killar får tycka att könshår är äckligt, varför ska inte jag få skrika ut att jag HATAR det över allt annat?

Vissa fnyser åt mion könshårfobi, och jag fattar inte varför? Jag har ALDRIG sugit av en kille med könshår, just pga håret. Och jag skulle nog hellre dö än att göra det. Najs att få massa pubishår i munnen liksom? Sen så undrar jag om det finns killar som går ner på håriga tjejer? För det låter nästan ännu äckligare iom att de har direkt kontakt med underlivet. Vi tjejer har ju tur eftersom att själva snorren inte blir pälsklädd!

Nej usch och fy, killar som ogillar håriga muffar borde fantamig gå loss med rakhyveln själva.
Mitt senaste samlag LJÖG för mig om att han var helt rakad (jag var full och gick runt och disskuterade detta upprörande ämne med främlingar). Sen när vi väl var igång så lade jag märke till hans håriga pung!
SKÄMS på dig.

// H-K

Kommentarer
Postat av: K

Angående idiotisk kommentar (på ett för övrigt idiotiskt inlägg) på blondinbellas sida:

"Vad är det för fel med att man anser att de människor som kommer hit är mer än välkomna så länge landet hanterar det och de sköter sig och att de är mindre välkomna om de missköter sig?"



Felet ligger i att man använder sig av ovanstående typ av mening för att dölja sin främlingsfientliga sida. Finns väl precis lika många svenskar som är brottslingar men inte fan propagerar ni för att de ska ut ur landet om de inte sköter sig?! Intresset ligger bara för "invandrare" - där har du främlingsfientligheten.

2008-09-23 @ 22:55:06
Postat av: hjärtekrossarN svara:

För att svara på kommentaren: Jag hade gärna sett att de brottsliga svenskar skulle skickas iväg till ett land så långt borta som möjligt. Men om folk från vårt land är brottsliga så kan vi ju inte bara skicka iväg dom till ett land där dom inte kommer ifrån. Men ja, hade gärna sett att dom blev utkastade ur landet med, hur svenska dom än är. Så det har inget med personens nationalitet att göra. Men en svensk brottsling går helt enkelt inte att "sända" någonstanns, en obebodd öde ö vore ju annars bra.

2008-09-23 @ 23:27:40
URL: http://blondinbill.blogg.se/
Postat av: HjärtekrossanN svarar:

För att svara på kommentaren: Jag hade gärna sett att de brottsliga svenskar skulle skickas iväg till ett land så långt borta som möjligt. Men om folk från vårt land är brottsliga så kan vi ju inte bara skicka iväg dom till ett land där dom inte kommer ifrån. Men ja, hade gärna sett att dom blev utkastade ur landet med, hur svenska dom än är. Så det har inget med personens nationalitet att göra. Men en svensk brottsling går helt enkelt inte att "sända" någonstanns, en obebodd öde ö vore ju annars bra

2008-09-23 @ 23:31:57
URL: http://blondinbill.blogg.se/
Postat av: Anamiakid

go uppfattning! delar den! varför skulle nåt annat land vilja ha våra brottslingar? men ja...en swedish guantanamo-bas på en grönlandsö vore ju gött. eklund & co (ps hejja SD)

2008-09-24 @ 08:32:43
URL: http://anamiakid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha undra vem som vill ha dig så lösaktig som du verkar vara, kan inte vara kul att alltid vara så slynig, men men

2008-09-27 @ 13:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0