angående porr

Angående porr. Jag kom att tänka på en ganska rolig sak som har hänt mig. För ett tag sedan hade jag en porrfilm som jag och mina tjejkompisar brukade titta på mest för skojs skull (ja, för skojs skull - jag lovar) Nån gång efter vi tittat på den och gett kommentarer så la jag den på golvet på mitt rum och glömde den där. dagen efter åkte jag iväg på semester och  när jag kom hem var porrfilmen borta. jag letade somfan, men hittade den inte någonstans. den var helt spårlöst försvunnen.

Ett tag senare när mina föräldrar är i full gång med att städa i vår tvättstuga kallar mamma ner mig. När jag kommer dit står hon med min porrfilm i handen och undrar vad sjuttsingen det är för något. Jag får låssas som jag aldrig sett filmen innan samtidigt som jag oskyldigt och smidigt försöker få mamma att tro att det är någon annan familjemedlem som är ägare till porren.

min fråga till er:
har någon i er familj hittat er porr eller era sexleksaker?

/ gudinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0